Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Наградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
      Наградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег.
      Ти пък 100 лв. Я ми се обади на скайп.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        Наградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег.
        Значи имаш проблем който никой не може да ти реши дистанционно.....обикновенно тия проблеми се оказват не особенно големи, костват много смяна на части, и много ходене по майстори......може би ще е най - добре да се разровиш в причините сам......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • съжалявам ако се изказвам неподготвен не съм голям разбирач , но проблем с оборотите на празен ход имах на печката и онзи ден ходих на дигностика в милано моторс и като я закчихма проблема се оказа някакъв клапан които разтоварва турбото (трябва да го видя по фактура как се казва ) другото което беше изчистиха букса на 2рия инжектор така изчезна проблема с обротите на кюмбето
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
            съжалявам ако се изказвам неподготвен не съм голям разбирач , но проблем с оборотите на празен ход имах на печката и онзи ден ходих на дигностика...
            Съжалявам, че ще го кажа колега, ама си объркал темата. Тук колегите имат ядове с бензиновите бегачки Туин Спарк.

            пп Блу, дросела ти е чист и адаптиран, нали?

            Comment


            • Ами да чист е, адаптиран е, доколкото в Бош сервиз могат да го адаптират, дебитомера е нов, ламбдата и МПХ нови, всичко е Бош, преди малко пробвах обиколки с откачен и закачен пин 15. Когато е закачен оборотите клатят само в движение, но повече....чудя се в кой сервиз в Пловдив да я закарам, ОЕМ даде съвет, но се съмнявам в сервиза дали ще погледнат сериозно на нещата които ще им кажа.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • Хм, в сервизите много обичат клиентите да им казват диагнозата и кво да направят ...

                Хубу де, цяло Филибе, толкоз ли няма един сервиз, дето да разбират от Алфи и от Бош.

                Баси къ` са нервя...

                Comment


                • Май няма, аз искам да си дам парите, обаче няма кой да ги вземе- разбира се да свърши и работата. Много ме е яд, това е единственият проблем на колата ми, стегната е, върви си, всичко и е в изправност, само оригинални части и консумативи .....и да няма един сервиз където да оправят оборотите.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • В София има сервизи бате се ще ги оправат .
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • Специално за оборотите не знам в кой сервиз да ида? Все чакам някой с кочина като моята да каже, ...-имах същият проблем, там отидох и вече година съм забравил за ш......е обороти.....
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                        Специално за оборотите не знам в кой сервиз да ида? Все чакам някой с кочина като моята да каже, ...-имах същият проблем, там отидох и вече година съм забравил за ш......е обороти.....
                        Eми Лисан Екстрийм Клубния нали съм имам като твойта кочина аз имам проблем с Сондата и дебитомера и ще се ходи на сервиз така , не са проблем оборотите ... Или ще почистат дросела и стъпковия мотор тва са варианти също така мени и от кофти бензин ... . НЕ е кочина колата недей така
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • Браво на Ферарист, все пак успя да постави точната диагноза дистанционно . За моя най-голяма изненада майстора в Бош сервиз в двора на "аптечно" веднага откри повредата, а тя се състоеше в спукан маркуч, даже не просто спукан, а направо резцепен цели 5 см. Става въпрос за маркуча отвеждащ картерните газове след дросела. Въпреки, че се дупих и гледах много време аз също не го бях видял, може би защото върху маркуча има надянат друг който предпазва от протъркване. След смяната на въпросният маркуч, оборотите заспаха. Благодаря на всички които се отзоваха със съвети за помощ и най-вече на ОЕМ.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Браво на Ферарист, все пак успя да постави точната диагноза дистанционно . За моя най-голяма изненада майстора в Бош сервиз в двора на "аптечно" веднага откри повредата, а тя се състоеше в спукан маркуч, даже не просто спукан, а направо резцепен цели 5 см. Става въпрос за маркуча отвеждащ картерните газове след дросела. Въпреки, че се дупих и гледах много време аз също не го бях видял, може би защото върху маркуча има надянат друг който предпазва от протъркване. След смяната на въпросният маркуч, оборотите заспаха. Благодаря на всички които се отзоваха със съвети за помощ и най-вече на ОЕМ.
                            Радвам се, че сте открили проблема.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Е, колега, дистанционно точна диагноза никой не може да ти постави качествено, просто може да ти изреди обичайните симпноми, и ако ти си ровиш под капака да видиш нещо подобно.......
                              ПиЕс - имаше 100 кинта награда, поне 2-3 лева чикалък ще пуснеш ли - бира не пия, ама един сандвич бих апнал...
                              ПиПиЕс - аз затва изкормих всички излишни маркучи, и оставих минимум разстояние от деба до дросела......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Наградата не съм я забравил, обади се като дойдеш в Пловдив.
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X