Наградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с оборотите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеНаградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеНаградата е 100 лева!!! Всичко е оригинално Бош и е на по-малко от година пробег."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
съжалявам ако се изказвам неподготвен не съм голям разбирач , но проблем с оборотите на празен ход имах на печката и онзи ден ходих на дигностика в милано моторс и като я закчихма проблема се оказа някакъв клапан които разтоварва турбото (трябва да го видя по фактура как се казва ) другото което беше изчистиха букса на 2рия инжектор така изчезна проблема с обротите на кюмбетоAlfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениесъжалявам ако се изказвам неподготвен не съм голям разбирач , но проблем с оборотите на празен ход имах на печката и онзи ден ходих на дигностика...
пп Блу, дросела ти е чист и адаптиран, нали?
Comment
-
Ами да чист е, адаптиран е, доколкото в Бош сервиз могат да го адаптират, дебитомера е нов, ламбдата и МПХ нови, всичко е Бош, преди малко пробвах обиколки с откачен и закачен пин 15. Когато е закачен оборотите клатят само в движение, но повече....чудя се в кой сервиз в Пловдив да я закарам, ОЕМ даде съвет, но се съмнявам в сервиза дали ще погледнат сериозно на нещата които ще им кажа.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Май няма, аз искам да си дам парите, обаче няма кой да ги вземе- разбира се да свърши и работата. Много ме е яд, това е единственият проблем на колата ми, стегната е, върви си, всичко и е в изправност, само оригинални части и консумативи .....и да няма един сервиз където да оправят оборотите.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
В София има сервизи бате се ще ги оправат .sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеСпециално за оборотите не знам в кой сервиз да ида? Все чакам някой с кочина като моята да каже, ...-имах същият проблем, там отидох и вече година съм забравил за ш......е обороти.....sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Браво на Ферарист, все пак успя да постави точната диагноза дистанционно. За моя най-голяма изненада майстора в Бош сервиз в двора на "аптечно" веднага откри повредата, а тя се състоеше в спукан маркуч, даже не просто спукан, а направо резцепен цели 5 см. Става въпрос за маркуча отвеждащ картерните газове след дросела. Въпреки, че се дупих и гледах много време аз също не го бях видял, може би защото върху маркуча има надянат друг който предпазва от протъркване. След смяната на въпросният маркуч, оборотите заспаха. Благодаря на всички които се отзоваха със съвети за помощ и най-вече на ОЕМ.
SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеБраво на Ферарист, все пак успя да постави точната диагноза дистанционно. За моя най-голяма изненада майстора в Бош сервиз в двора на "аптечно" веднага откри повредата, а тя се състоеше в спукан маркуч, даже не просто спукан, а направо резцепен цели 5 см. Става въпрос за маркуча отвеждащ картерните газове след дросела. Въпреки, че се дупих и гледах много време аз също не го бях видял, може би защото върху маркуча има надянат друг който предпазва от протъркване. След смяната на въпросният маркуч, оборотите заспаха. Благодаря на всички които се отзоваха със съвети за помощ и най-вече на ОЕМ.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Е, колега, дистанционно точна диагноза никой не може да ти постави качествено, просто може да ти изреди обичайните симпноми, и ако ти си ровиш под капака да видиш нещо подобно.......
ПиЕс - имаше 100 кинта награда, поне 2-3 лева чикалък ще пуснеш ли - бира не пия, ама един сандвич бих апнал...
ПиПиЕс - аз затва изкормих всички излишни маркучи, и оставих минимум разстояние от деба до дросела......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment